Зошит
для лабораторних досліджень, практичних і лабораторних робіт та дослідницьких
практикумів
з біології для 8 класу
Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з біології, екології та природознавства Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист Інститу модернізації змісту освіти від 16.08.2016 р. № 2.1/12-Г-681)
Посібник
побудовано згідно з новою навчальною програмою, а також з новою редакцією
Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.
Лабораторні
дослідження, лабораторні і практичні роботи та дослідницькі практикуми згруповані
і подані у хронологічному порядку вивчення відповідних тем, що робить посібник
зручним у використанні.
Лабораторні
дослідження розвивають в учнів уміння спостерігати, описувати, виділяти істотні
ознаки біологічних об’єктів, виконувати рисунки біологічних об’єктів, робити
висновки; формують навички користування мікроскопом, розв’язування пізнавальних
завдань тощо.
Практичні
та лабораторні роботи виконуються після вивчення певної теми з метою
закріплення або перевірки засвоєння навчального матеріалу та рівня
сформованості практичних умінь і навичок. Виконуючи такі роботи учні
демонструють навички роботи з натуральними об’єктами, мікроскопом та
лабораторним обладнанням; уміння розрізняти біологічні об’єкти, розв’язувати
пізнавальні завдання за інструктивною карткою; уміння порівнювати, робити
висновки тощо.
Дослідницькі практикуми передбачають самостійну (або з допомогою
дорослих) роботу учнів у позаурочний час. Мета таких практикумів – вироблення особистого досвіду дослідницької
діяльності у процесі розв’язування пізнавальних завдань. Для виконання
дослідницьких практикумів пропонується кілька варіантів завдань (на вибір
учителя чи учнів), що демонструє диференційований підхід у навчанні. Також успішне розв’язання поставлених завдань у
практикумах потребує навичок самостійного пошуку додаткової інформації та її
застосування.
Автори: Д.П.
Василюк, Г.П. Лойош
Немає коментарів:
Дописати коментар