Сторінки

четвер, 20 жовтня 2016 р.

Зошит для поточного та тематичного контролю навчальних досягнень з біології для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів

Зошит для поточного та тематичного контролю навчальних досягнень з біології для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів
          
Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з біології, екології та природознавства  Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист Інститу модернізації змісту освіти від 16.08.2016 р. № 2.1/12-Г-680)

Посібник побудовано відповідно до навчальної програми, яка містить вступ і 11 тем. Тому завдання згруповано у відповідні 12 розділів. Кожен розділ складається з двох блоків: «Завдання для тренування та поточного оцінювання» та «Завдання для тематичного оцінювання».
Учень, вивчаючи тему, може самостійно перевіряти рівень оволодіння навчальним матеріалом через розв'язання запропонованих завдань.
Вчитель може використовувати завдання з метою поточного оцінювання або ж як тренувальні (розвивальні).
Посібник містить завдання різних типів.
До кожної теми запропоновано різноманітні типові тестові завдання: з однією правильною відповіддю; кількома правильними відповідями; завдання на встановлення відповідностей і послідовностей; завдання на розпізнавання біологічних об’єктів за їхніми зображеннями.
У блоці завдань для тренування та поточного оцінювання представлено більш широкий спектр форм завдань, які допоможуть поглибити розуміння біологічних процесів, розвинути логічне мислення, а також підготуватися до олімпіад з біології. Це завдання: на аналіз та корекцію тверджень; на розподіл біологічних об’єктів на групи за певними критеріями; на роботу з графіками та діаграмами; на встановлення закономірностей і прогнозування; на моделювання та роботу з готовими моделями та інші.
Другий блок до кожної із тем містить два варіанти завдань для тематичного оцінювання. Їх зміст відповідає вимогам до знань і вмінь, визначених програмою до кожної конкретної теми. 
Для тематичного оцінювання, переважно, використано стандартні форми завдань: тести з однією відповіддю; з кількома відповідями; завдання на встановлення відповідностей і послідовностей; завдання на розпізнавання біологічних об’єктів за їхніми зображеннями; завдання з відкритими відповідями, також завдання на аналіз та корекцію тверджень. Важливу групу складають відкриті завдання, які перевіряють уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, пояснювати взаємозв’язок будови та функцій, порівнювати, узагальнювати, обґрунтовувати заходи запобігання захворюванням людини, складати план дій.

Автори:  Д.П. Василюк, Г.П. Лойош, Г.В.Ягенська

Немає коментарів:

Дописати коментар